shopping med älskling!

snälla snälla snälla! det är låten som spelas på tv nu! hatar den! asså verkligen, den suger så jävla hårt. asså, jag dör. hon sjunger inte ens fint.
jag hejar just nu på star pilotes - higher! den är skitbra.
asså melodifestivalen blir bara värre och värre för varje år.

men nu till min dag! träffade älskade sofia i stan och så shoppade vi, käkade lunch, shoppade och fikade.
mysigt värre.
jag köpte en sjal, hörlurar, väska och hårspännen.
bilder kommer nog sen!
det va en kul dag, och jag hade saknat sötnosen supermkt.
i tumba, när jag väntade på bussen träffade jag emelie, så satt vi och snackade.

nej nu ska jag hämta choklad, och fortsätta titta på melodifestivalen.
ha en trevlig kväll!<3


Kommentarer
Postat av: sofia

asså omg jag vet låten suuuuger :O jag typ flippa att hon vann över dom andra liksom hallå!?!??!?!??!?!!??!?

love u!

2009-03-07 @ 21:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0