show!

tjabah babes!

idag har varit fett skön dag.
nationella prov på morgonen, gick väl sådär. hoppas på bra iaf.
sen drog jag till ishuset, för jag hade konståkningsshow, så va ledig från skolan liksom. härligt.
vi hade jävligt kul alltså. bilder kommer nångång, för mitt data minne är still fullt, och hittar inte mitt andra usb-minne...!
ehm men garva, de är nåt jag har gjort riktigt mkt idag.
show imorn också, blir nog ännu roligare, eftersom agnes kommer också. jiiihuue!
när jag va klar där drog ja hem och fixade mig lite, och sen åkte jag och johanna till stan och kollade runt.
planerade lite things. ihihi, längtar tills nästa fredag.
och nu på fredag.
helgen kommer bli najs asså!
men, thats my onsdag asså.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0