sov sött!

nu är det läggdags för lilla mig, så jag orkar upp imorn.
har iofs lite sovmorgon, men inte så mkt, så det är nog bäst att jag försöker sova.
jag menar, jag somnar alltid så sent, så lite tidigare kan jag väl somna nångång.
nu smsade oskar också, så blir väl att vara vaken lite till och smsa med han. haha.
men ja, puss och godnatt!

en liten fin gammal bild på förra konståkningsgruppen, haha efter showen!
saknar gruppen grymt, vi va bäst! elin vida jag jenni saga agnes carro nicole.
haha kan ni se vad vi föreställer?


Kommentarer
Postat av: Nathalie

oh, jäklar de var svårt å se.. men jag satsar på discokulor ;)haha <3

2009-03-16 @ 20:38:32
URL: http://nathaliiies.devote.se
Postat av: vida

Men vi är ju silverfiskar, det är ju solklart xD

åh, jag saknar den tiden... <3

2009-03-16 @ 20:56:39
Postat av: Agnes

HAHAHAHAH, åh snyggingar. sex appeal liksom ... XD

2009-03-21 @ 19:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0