tisdag och onsdag!

tisdag:

igår va det en vanlig dag i skolan, förutom att vi hade musikprov.
det gick bra, alla typ hjälpte varann. haha, han märkte nada.
jag och johanna hade satt ihop oss först, för att kunna fuska lite (a) hahahah fan va vi garva.
men dom tvinga oss att ta bort de.
men de gick ju bra ändå!
vårt engelskaprov blev framflyttat tills imorn, skönt!
efter skolan åkte vi till stan, jag och johanna.
och så planerade vi in värsta festen fredag den tredje april.
fan va kul de kommer bli!
på kvällen åkte jag till stan med louise, och mötte my där, så gick vi och kolla på en dansföreställning.
massa lärare från kühlers va me, och madde va me, hon vi har som lärare nu.
det va skitkul, asså dom va så jävla grymma.
och en fett snygg kille, med värsta musklerna, och fan va bra han dansa.
jag älskar killar som kan dansa.
det är fan inte bögigt!

idag:

syslöjd på morgonen, och vi va fett flummiga, och mickis skulle skriva frost mage på sina brallor.
hahaha asså de va nåt från wow, och man uttalar det annorlunda, men vi läste frostmage, så vi garva ihjäl oss.
haha, sen blev stina sur.
jag kom typ långt på min tröja, och den är nog klar snart tror jag.
hoppas.
fast den kommer typ bli ful, så kommer typ bah sova i den.
fast den va ju bah tänkt som typ strand-tshirt , men ändå.
ehm... inget annat speciellt hände.
nej, allt va nog vanligt.
efter skolan sov jag i tre timmar, fan va de va skönt!
men nu ska jag duscha, och sen ska jag dricka te.
tror jag. om jag orkar göra.
annars ska jag bädda ner mig, fast kommer nog inte somna så tidigt direkt, me tanke på att jag sov på dan.
då pluggar jag lite engelska isf.
big hug!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0