toppenhelg!

asså jag har varit asdålig på att blogga i helgen, men har haft så mkt annat för mig!
i fredags va jag och massa andra underbara människor hemma hos sofia älskling och hade toppenkul.
tänker inte gå in på några detaljer, haha, dom som vet är dom som behöver veta!

i lördags va det ju konståkningsshow på dagen, och det va ju också roligt.
själva showen är inte så himla kul, men människorna där är.
speciellt agnes, haha fyfan va vi kan skratta asså!
hon är bäst!
sen på kvällen drog jag och johanna in till stan och mötte massa brudar, typ charlotta, snatta, gubbi, emma, sofia, maria, erika, och så käkade vi på pizza hut. trevligt. underbara brudar asså!
sen gick vi runt i stan, och sen drog vi till bion, och så kom sofia och johanna också, haha asså en annan sofia och en annan johanna.
så kollade vi på en shopaholics bekännelser, och den va asbra.
jag gillade den verkligen.
jag menar, jag älskar kläder, skor, väskor, allt sånt, och då äre ju fett kul att se värsta shoppingfilmen, haha.
den va roligt, och romantisk också.
jag rekomenderar den faktiskt!
efter filmen gick vi till donken, och vissa handlade glass, och sen tåg vi tåget hem.
jag johanna och johanna åkte ju till tumba, och där va vi lite och hade roligt.
sen åkte vi hem.
johanna sov här, asså fransen, hihi, och vi hade massa mys.
men vi somnade typ snabbt, men ändå!
idag vaknade vi vid två, eftersom man hade ställt fram klockan en timme, så ja, jag fick stressa för att hinna till dansen.
där vare kul, men va helt yr och trött för jag hade inte käkat nånting.
usch.
men ja, de va min helg!
love you all!


en bild på bästa agnes och mig från lördagen!<3

Kommentarer
Postat av: rebecka

haha , aa jag vet :)

2009-03-30 @ 20:03:42
URL: http://zielfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0