träningträningträning

skönt att det är fredag nu!
jag älskar helgen. jag är så himla skoltrött, så nu njuter jag extra mkt av helgerna.
faaaast, jag har träning varje helg, typ tre st nu för tiden, och det är ju itne sååå himla kul.
nej fyra tillochmed.
jag hade idag, jag har imorn klocka nio, på söndag klocka nio, och sen dans klocka kvart över fyra.
roligt.
ja, jag älskar faktiskt att träna, men fyra stycken på en helg, de är ju då man vill slappa.
men aja, det är bah att gilla läget.
idag gick träningen toppen faktiskt.
ja, jag ramlade och gjorde illa mig, men inte så mkt, och en gång bara.
och sen klarade jag flip typ hundra gånger. hihi, blev värsta happy jue.
asså, det är ett hopp för er som inte visste de!
så tränade vi lite på showen också, men det är så himla tråkigt. usch, hatar vårt program.
imorn har jag typ träning, och fotografering, till showen tror jag? eller ja vet inte, men de är fotografering iaf, och jag hatar det, för jag blir alltid fett ful!


nej nu tror jag att jag ska hämta nåt mumsigt att smaska på, och kolla på nån bra film.
jag vill hyra film, men pappa och tord kollar på hockey, så han vill nog inte åka ner.
kanske kan fråga kristoffer, annes pojkvän.
dom kanske har lust (a) hoppas!
puss på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0