virus

asså jag längtar galet till fredag, det kommer bli så jävla kul!

ska nog hoppa i säng snart, för jag har superont i huvudet, och i halsen, jag tror det är något virus som går runt bland alla nu, typ alla i skolan är sjuka, och stackars lilla sofia bästevän som ligger hemma och är sjuk. krya på dig babe!
men jag ska dricka lite te först!
dagen vill jag inte prata om, den va inte direkt den bästa.
nathalie jag älskar dig!
men jag kan bara inte sluta tänka på helgen. iiiiihii, jag längtar!
och sen äre påsklov också, och idag vare fett me toppenväder ute, så, fan va bra det känns!
men nu ska jag koka te, och fortsätta titta på dh!
ha det bra sötnosar!§

bicycleroadrusty
lundlund.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0