våren är på väg?

καλό απόγευμα!

idag är det måndag igen, och det har varit lite vårkänsla idag faktiskt. lite sol och sådär.
härligt.
den kanske faktiskt är på väg.... de va ju trotsallt tio plus ute igår. gud så underbart!
dagen idag har varit som en helnormal måndag brukar vara.
allt va måndagigt idag, och inget speciellt hände.
inte ens något värsta värsta kul.
nej, allt va som vanligt i min skola.
sen åkte jag hem, och städade lite och sånt. käkade mellis.
mammsen kom hem sen och lagade mat, och nu har jag nyss käkat.
helt normalt!
om fyrtio minuter typ, så ska jag befinna mig på isen i tumba ishall!
japp, så ligger det till.
nu är det bara 39 minuter kvar. jag borde faktiskt gå och byta om nu.
jag måste, och sen åka ner.
tur att jag får skjuts. annars skulle jag fan aldrig hinna.
men ja, jag lyssnar på collide, så underbar låt. med howie day!
lyssna på den!
ni kommer älska den, jag lovar.
gud va klockan går sakta, det är faktiskt hela 36 minuter kvar.

och det är ju bra, så att jag hinner till träningen.

ishuset here i come! φιλιά


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0