vemfan rösta?

hur faaaaaaaaaaaan gick dedär till?
vemfan röstade? seriöst?
asså ni som röstade, ni kan typ... jag vet inte vad, men hurfan kunde hon vinna över star pilotes. allvarligt.
jag flippade. jag bah skrek typ! asså jag dör. jag är upprörd. vem fan röstar på henne?
hon suger ju som fan! pissprogram.
dom båda sämsta gick till finalen. hallå?! va händer med sverige?
va har ni för musiksmak?
är jag den enda som har bra smak?
nu måste fan agnes, emd eller måns vinna.
helst agnes typ. eller emd. eller ja vet inte.
nån bra iaf.
men det förvånar mig inte om snälla snälla snälla går till eurovision typ.
usch!
aja, nu är jag sur.
nu ska jag kolla på nåt annat!
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

menar du hon som sjöng snälla snälla? kommer inte ihåg vem som vann över star pilotes?

Jag hoppas på att EMD vinner :D <3

2009-03-08 @ 14:27:01
URL: http://playmydoll.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså oh my god jag håller med! helt sjukt! ofta hon gick vidare, jag flippade gärnet här hemma! usch på det! håller med mickis, emd ska vinna!



pusss!

2009-03-09 @ 21:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0