090507

chaabah snyggingar! sitter här och lyssnar på fjortisdunk och dricker cola, haha, trevligt.
idag va jag på två lektioner i skolan, sen drog jag till tandis, och sen tillbaka till skolan och va me på en & en halv lektion, så de blev typ chill idag.
har inte hänt så mycket speciellt annars, så har inte så mycket att skriva om.
imorn bär det av till lida med klassen, och för er som inte vet vad de är så äre ett sjukt tråkigt ställe som man typ alltid åker till med skolan, och alla hatar det. haha, dåliga minnen därifrån typ.
men ja, sen drar jag och johanna hem och fixar oss och shit, och sen blire klubberiet på kvällen.
naize jue!
det ska tydligen bli varmt i helgen också, hoppashoppashoppas.
nej nu ska jag chillerilla lite tror jag, har inte mycket mer att berätta.
pusssssar


fett gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0