jag har ont i hjärtat!
asså de är fett läskigt jue, för typ varje gång jag böjer mig lite, och sen reser mig upp, så bah typ krampar det till i hjärtat. huhuh, tänk om jag dör.
nej skoja, det ska jag inte. men lite läskigt äre ju faktiskt.
jag har solat ute idag, och har blivit fett brun, tycker jag iaf.
och snart äre sommarlov.
fett härligt asså!
och jag är fett sugen på nåt att äta, typ såntdär som min mormor brukar göra. asså hon tar typ tunnbröd och gör i såhär smala remsor, och typ kryddar dom värsta, och sen lägger i ugnen så blir dom hårda. yummie asså!.
men vi har typ inga kvar.
fan också.
jaja, nu ska jag fixa med bilder på facebook.
kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0