bad me!

jag ber om ursäkt gott folk, att jag inte skrivit på superlänge!
senast var ju i... torsdags?! tror jag.
herregud.
ja, jag kan berätta lite vad jag har gjort under helgen.
fredag va helt vanlig skoldag, sen åkte jag hem och duschade och fixade mig, och åkte sen in till stan och träffade sofia älskling, johanna och ellinor.
dom satt och käkade donken när jag kom, så jag köpte mig en cheeseburgare till middag.
sen drog vi till kungsan och träffade emma och hennes tre kompisar, jennifer, stefanie och johanna, tror ja dom hette (a)
sen trängde vi oss in bland allt folk, långt fram, och ställde oss med nathalie, sofia, emma, charlotta, och ja, jag tror de bara va dom.. förlåt om jag har glömt nån.
iaf, det va skitkul, vi stog och hoppa och dansa och skrek som fan, haha som vanligt.
sen vare nån liten kille brevid oss som typ spana in mig hela tiden, haha.
efter rix så drog vi till donken, och tjaffsade lite med en vakt.
sen såg jag fyra killar, varav tre jag kände igen, som kollade fett mkt på mig, och sen så gick dom upp till sina typ fyra andra kompisar, och så stog dom och kolla fett mkt.
sen kom jag på att jag träffat dom på klubberiet förut, och jag är vän med en på facebook, så jag och sofia e gick fram till dom och ja bah: snacka lite med dom.
haha sen bjöd linus hem oss till lukas, en kille som jag också hade träffat, och såklart vi hängde på liksom.
så ja, vi drog hem till honom, och hade fett kul där ett tag, och sen drog alla hem.
jag åkte hem till fia, och när vi kom dit lassa vi upp med bullar chips och godis och satt och käka i hennes säng och kolla på pretty woman, och sen somnade vi.

lördagen, så vaknade jag och fia typ halv två, fick lite panik, rusade upp, käkade frulle, drog och solade, fia köpte skor i centrum, och sen åkte vi typ racerfart hem med moppen till henne, hon hoppa in i duschen, jag städade, och filip kom.
haha, ja, de va därför vi hade panik.
iaf, vi hann typ bli klara tills han kom.
johanna kom också, och ja, vi typ gjorde inget alls.
sen drog jag och johanna hem, jag duscade och fixade mig, och sen åkte jag till elin.
där va stella, och sen kom jessica också.
vi sprang till bussen som vi missade, och den gick bah varje timme. haha, typiskt oss.
vi gick till trehörningen, gustaf och pontus kom.
vi grillade korvar som blev svarta, så jag käkade bah ett korvbröd.
sen vare typ astrist där, så vi drog därifrån.
sen åkte killarna hem, vi åkte runt med mopparna och gjorde nada. typ frös ihjäl bara.
sen åkte vi hem, jag åkte hem till elin.
vi satt och garva åt massa sjuka saker och käkade rå korv.
hihihi. (elin fattar)
mamma kom och hämtade mig sen, och vi åkte och hämtade syster i stan, och sen hem.
gick och la mig direkt, va typ helt jävla genomfrusen, så sov i min mjukisoverall. haha.

idag vaknade jag och har inte gjort nåt än, bara duschat.
ska plugga lite nu ute i solen.

och juste, igår tittade min familj på hund. iiihii, hoppashoppas!
gud så långt inlägg, hoppas ni orkade läsa. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0