broängen!

HOLA! sitter in thaaaa school och har so. sämst, sjukt tråkigt, men egentligen behövande. men ja... jag jobbar ju inte. dåligt av mig, jag vet. men ja, vi hade teknik innan, och det va tråkigt och kallt och gick inte bra. sen efter dehär har vi typ nånting, vi ska iaf redovisa våra biologigrejer. sen äre lunch och sen bara engelska, no music today. då ska jag hem och plugga. massor, jag måste! och imorn har vi förhoppningsvis låååååång sovmorgon, för vi har typ ingen slöjd. okej, ja vill och behöver ha slöjd, men najs med sovmorgon juehue. det är fan ännu mer välbehövt. hihi. så snacka om chill vecka, eftersom vi är lediga torsdag - fredag också. i´m happy! och vi ska fråga om vi får slippa engelskan idag och gå hem och jobba svenska, eftersom det behövs mer, och vi har samma lärare, och vi behöver datorer till vårt arbete, och våra här i skolan är ju stulna, så vi har inga. ja och då kanske ni undrar hur jag kan ha en dator nu, och det ska jag berätta. det är så att vi sitter ute i en barack, ja, vi har sånna här, och här ute finns det lite gamla macdatorer, men dom kan vi inte använda när vi är inne i stoooora skolan. där hade vi ju helt totalt nya superbra och snygga macdatorer, men alla blev ju som sagt stulna, för andra gången. jag gissar på att de är någon lärare. iaf, nu borde jag jobba, eller gå in på facebook igen, vi får se hur det blir. skriver när jag kommer hem. puzzizar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0