en klänning så vacker att även den allra mest skeptiska fällde en tår!

juste, jag bara måååste nämna, att jag nästan dog idag.
på riktigt.
jag såg min drömklänning! seriöst, fyfan va fin den va.
asså, jag blev heeelt kär, värsta ögongodis.
guuud, jag blev helt till mig när jag såg den.
jag bah: den vill jag ha på balen!
jag skojar inte att de va den finaste jag ever sett asså.
meeeen, problemet var att den kostade 3900 kronor, och mammsen tyckte det va lite för dyrt för en balklänning till nian, och var inte beredd att betala den till mig.
jag var tvungen att lämna det underbara konstverket i affären, och gå därifrån.
min mamma sa att hon inte ville köpa en balklänning till mig som kostade över 1000 kronor, men dendär skulle hon köpt för att den va så fin, om den inte hade kostat sååå mkt.
jag blev nästan alldeles gråtfärdig för att jag inte fick den.
jag ville bara börja gråta skrika och lägga mig på golvet som ett litet barn när den inte får godis eller glass, så fin va den!
ååh, jag kommer aldrig glömma dendär klänningen asså.
nångång ska jag ha den, nångång. vänta bara!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0