en ny dag!

godmorgon gott folk i detta trista väder! jag vaknade för en liten stund sen, och nu sitter jag här och i princip hinkar i mig te, rabarber & grädd. yummieyummie säger jag bara.
som vissa vet och vissa kanske inte, så har jag fått små gummisnoddar i munnen, bli inte oroliga, dom syns knappt och det gör ont som fan i tänderna eftersom dom flyttar sig, så jag kan fortfarande inte äta. så te blir min frukost idag, och ja, jag kan säga att jag börjar bli ganska hungrig nu, eftersom jag inte åt nån middag igår heller.
uscha.
jag är typ dödstrött, och man blir nu knappast piggare av att det öser ner regn utanför fönstret.
men jag bara måste plugga klart det sista nu.
sen ska jag åka och träffa johanna, som har tagi ut sin tandställning!!!!! den lilla lyckosten, iih ja vill också.
men det är tyvärr långt kvar :'(
men ha en trevlig torsdag alla skolbarn! hahaha! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0