!!!!!

jag måste tyvärr meddela er att jag inte är klar med svenskaarbetet.
jävla fittarbete säger jag bara.
seriöst, man ska typ skriva två jävla recensioner och två presentationer om en författare.
asså, plus mycketmycket mer då, men jag menar att de är väl jävligt onödigt att göra typ samma sak två gånger.
ååh fucking skit.
men det borde inte kunna sänka betyget, så jaja. men ändå, nej, jag ska göra bra ifrån mig.
mamma kommer dampa imorn om ja har mkt kvar.
och johanna, ja kanske inte kan henka på till huddinge. school is more important. sorry!
men jag hoppashoppashoppas. för jag vill.
jag ska gå upp tidigt imorn och plugga ihjäl mig typ.
fuckingjävlafitthorbögäckelcepemongoskitlebbsugskola!
JAG VILL HA SOMMARLOV NUNUNUNUNU!
jag orkar inte mer.
nu ska jag nog sova.
hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0