fullt upp!

gud vad jag har varit dålig på att uppdatera, men helgen har varit fullbokad.
berättar nu istället, lite kortfattat.

torsdag: jag drog till stuvusta och mötte jessica, så satt vi i centrum ett tag och väntade på elin, och snackade med typ 5 aspackade, men roliga killar.
sen kom elin, och vi drog till huddinge och mötte lite killar, och va med dom.
sen drog vi till ett annat ställe och träffade lite mer folk och sånt. de hände itne så mkt speciellt direkt, men de va väl kul ändå.

fredag: vaknade tidigt, åkte till stan med mamma och syster och shoppade lite saker.
en midjekjol
ett par spetsleggings
en body
en jacka
ett par byxor
en klänning
en klänning
en väska
hårspännen
ett armband
 
sen åkte vi hem, käkade middag, och sen drog jag till stuvsta och träffade elin.
vi gick hem till henne och hämtade badkläder, och sen drog vi till en kille som heter felix, och bubblade i hans pool med lite andra grabbar. supermysigt.
 vi åkte hem vid typ halv tre, och jag somna typ direkt när jag kom hem sen.

lördag: vaknade fett tidigt då me, och då käkade jag frukost, duschade och fixade mig. sen drog vi till högdalen på dop.
min kusins lilla bebis skulle döpas, till freja. guuuuud så söt hon är. bilder kommer nån dag när jag kan låna brors dator.
på kvällen chillade jag bara hemma, och va lite barnvakt.

söndag: vaknade halv två, och gick upp och käkade frukost, och sen städade och rensade jag min garderob. superfint blev det. sen åkte jag till gröna lund med johanna, och hade fett kul.
sen har jag inte gjort så mkt mer, ska snart stänga av här och smsa, och sen sleepa.

hoppas ni haft det bra i helgen!
många pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0