galen dag!

hallå raringar! sitter här vid broe´s dator och käkar yoghurt med hallon, och skriver lite blogg.
naize huh? jag vet!
min torsdag va, ja, lite naize.
det började med livskunskap då vi vilt diskuterade om vad vi ska göra istället för klassresa, eftersom vi inte har några pengar, men vi kom tyvärr inte fram till nånting.
sen hade vi bild, och jag började på mitt huvud av lera, haha så fult det blev.
ni kan få se bild sen när jag har min datorn.
sen drog jag till tandis, och kollade och fixade lite och så, och sen back to school, men då vare bah matte kvar.
haha galen lektion säger jag bara.
undra hur många som jobbade...
läraren satt med becka chrisine och enzo och gjorde muntliga nationella i ett annat rum, så vi hade ingen lärare, och micke sprang runt som en dampunge, jonte tog min nyckel, jag jagade honom, fille bröt av typ sju av mina pennor.
eller asså, ingen va min, men dom jag tog i klassrummet. haha fick lite damp.
men det va roligt.
sen jeanette, vår lärare, när hon kom tillbaks bah: gud va duktiga ni va. alla bah: mmh.
haha sämst vafan, hon skulle bara veta.
sen tiggde jag skjuts hem av micke, men han skulle skjutsa fille, så fick ta bussen iaf.
men sen kom dom hem till mig lite och pratade, och så.
sköna grabbar asså. (misstolka inte)
ja, sen hamnade jag här, men ska typ gå nu. asså härifrån, och kanske plugga lite.
vi får väl se hur det blir med det.
ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv: Jupp det är han :/

2009-05-14 @ 17:00:34
URL: http://playmydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0