god morgon sverige!

godmorgon läsare! igåår, så käkade vi middag med våra grannar, sen drog jag och mötte johanna i centrum, så träffade vi hennes kompis där och hans kompis.
vi gjorde typ nada, bah satt och snacka och så, och sen drog jag och johanna hem till alex, där även robin och andrea va.
vi va ute vid björkhaga, och sen drog vi in till alex och kollade film.
haha sköna grabbar alla tre säger jag bara.
jag och johanna drog hem vid typ ett, och då satt jag lite vid datorn, och sen gick ja och la mig.

just nu, sitter jag här nyduschad och ful, och har precis målat naglarna ljusrosa. finfint.
ska dra till gymmet och sola om ett tag med johanna.
måste ju bli lite niggaah till balen.
sen ikväll blire fekke hos linnéa.
vi hörs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0