grattis syster!

godmorgon!

idag tar storastyster angelica studenten, så vi håller på att fixa här hemma för fullt. j
jag har precis duschat, så står här, ja, står, vid datorn i underkläder och handduk på huvudet.
haha skitsexigt, verkligen.
men ja, utspringet är klockan två, så de är några timmar kvar.
och jag har gjort snyggaste skylten.
haha, den kommer äga allas säger jag bara, bah för min syster är så cool, och va cool!
så ja, vi har faktiskt två skyltar, roliga som vi är.
men ja var bara tvungen att ha dedär fotot, och mamma ville ha ett annat, fint, så jag fick ha en egen skylt.
fota ska vi göra massor, så dom kommer väl upp här på bloggen nåndag.
men nu ska jag ta bort min mascara som är utsmetad i hela ansiktet, haha.
puss på er, och få en härlig fredag!

p.s. vi hade iaf tur med vädret! d.s


 jag älskar dig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0