happy CAROLINE!

godkväll blogg!

som vissa kanske redan vet så är jag ledig imorn och på fredag. hihi, så de är liksom typ fredag för mig idag.
såå naize!
iaf, audition gick bra, kändes det som iaf.
det var en kille där, haha stackaren. eller nej, najs jue, massa brudar som dansar och skakar rumpan, och så han liksom. haha, lyllo kanske man ska säga iaf.
men jag hoppas det gick bra, och jag hoppas som vanligt på treåriga, men jag tror inte det vah!
som dom sa idag, nu äre ännu svårare att komma in. man bah: kuuuuuuuul!
men vi får se hur det blir.
och halloj folk, imorn äre bah two weeks kvar till skolavslutningen.
asså jag skojar inte att jag är happy som en.... happy carro!
iihi. och på fredag, då äre bah två veckor kvar tills jag flyger till... GREKLAND!
längtar as hell!
nej nu måste jag faktiskt plugga svenska typ hela natten, och sen är jag klar med all my arbeten.
jag dör så naize!
puss på er, skriver nog typ inatt...?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0