härlig dag!

hejsan hoppsan.

idag vare typ trist i skolan, fast började på en kjol på slöjden, och kom fett med långt, så den är snart klar, och tror den blir fin! hoppas iaf...
sen va allt normalt och tråkigt typ, eller ja, vi fick höra att vi hade håltimme från spanskan, naaaaaajs eller vadå, så jag och johanna drog till donken och käkade, eftersom det va apäcklig mat och vi bara åt knäckemacka. men sen så ringde jeanette johanna och sa att vi hade visst lektion, och att vi fick skolk nu igen, och hon va fett sur bah för vi skolkade lite förut, och så ringde hon våra mammor. ååh, damp asså. palla ringa för en sån liten sak. snälla liksom. blev fett sur på henne, men ja, dagen va rätt chill iaf.
efter skolan åkte jag och johanna till stan, och jag köpte en rosa mjukisdress från h&m, och finfina örhängen från jc.
härligt. sen köpte vi frapino på vägen hem, ååh det är såå gott. smaka det om ni inte har gjort det, man dör nästan.
käkade när jag kom hem, och ska typ göra om gymnasievalet sen ikväll, och söka till dansaudition. det måste göras.
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0