helgen!

hallå allihopa.
hoppas ni har saknat mig.
har knappt suttit vid datorn nånting i helgen.
i fredags va jag ju på festen, men de har jag redan sagt, och det va kul.
i lördags åkte jag till stan med mamma och syster och kollade runt lite.
på kvällen drog jag ut med elin, och lite killar, så skulle vi mysa på stockholms boogie berget i hornstull och ha lite kul, men när vi kom dit blev jag och elin fett taggade på att åka till pontus, i sumpan, så vi drog dit, virrade lite tills han och hans kompis gustaf kom och hämtade oss. så typ va vi med dom, och sen deras kompisar lite, som typ drog direkt sen.
gustaf va typ fett snygg (a)
iaf, vi drog hem vid typ halv ett.
sen på söndagen vaknade jag, och skulle till grönan med johanna, men det ösregnade, så vi blev fett sura, men sen blev det sol, så då drog vi dit och hade fett skoj.
sen idag har jag bara varit i skolan, och sen hos johanna och pluggat, typ.
det va allt för mig, för jag har fett ont i huvudet, så ska typ duscha, dricka thé och sen sova.
pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0