i <3 choklad

hallå blogg!
jag är redan hemma. gud så skönt.
vi fick sluta efter lunch, iaf jag och johanna, för vi har ingen musik, så pratade vi med anette och vi fick jobba svenska hemma, så det ska jag snart göra.
just nu sitter jag här i myskläderna, tittar på tv och slickar av min slickepott med massa kladdkakesmet på och dricker sodastreamad jordgubbssaft. hihi, yummie.
jag har en god kladdkaka som står där ute och väntar på att bli uppäten. tyvärr kommer jag inte orka hela själv, så om någon är sugen så kan den ju komma hit och mumsa lite med mig! (a)
nej, jag ska nog bjuda min familj när dom kommer hem. så snäll är jag.
men ja, nu äre nog dags för den att komma ut ur ugnen.
hoppas ni har det trevligt i skolan! <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

alla tjejer fick sluta efter engelskan :)

2009-05-19 @ 14:13:00
URL: http://playmydoll.blogg.se/
Postat av: Mikaela

efter lunch menar jag -.- ^^

2009-05-19 @ 14:13:18
URL: http://playmydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0