i want my chihuahua!

GODDAG! idag gick jag upp väldans tidigt typ, och så åkte jag och mamma och tittade på hundar.
det var utställning på hågelby, och då va det en tant där som hade en hund vi skulle titta på.
det fanns ju sjukt mycket söta hundar, men jag är bara alldeles för mycket förälskad i chihuahuan.
asså, finns det någon sötare hund än en långhårig chihuahua. nej!
på riktigt asså, jag dog nästan när jag såg alla dessa små liv som hoppa runt och skällde och va väldigt kaxiga.
ååh. men mammsen sa att vi inte skulle ha en chihuahua, enligt henne är den för liten.
meeeeeen, hon sa att.... vi köper nån hund nu, snart, till sommaren asså, sen kanske man köper en till, så den får en kompis, och sen, kanske vi kan köpa en chihuahua till mig.
iih, längtar! haha och hoppas.
annars ska jag spara pengar och köpa en själv, liten söt plutt, som ska ha ett halsband med diamanter på (inte äkta ofc) och rosa koppel. ååh gud så gulligt.
men, vi ska köpa en hane nu typ, för vi vill inte ha en hund som går runt och mensar ner hos oss, men jag har faktiskt bestämt att jag ska köpa ett rosa koppel som jag har när jag går ut med honom, för mamma tycker inte det passar på en kille, men jag bryr mig inte. hihi!
jag vill ha en hund!
förresten, jag har hittat min balklänning.
hihi. inte så speciell faktiskt, och från världens vanligaste affär, men jag gillade den.
den är vit, mer säger jag inte.
sen ska jag sy om den yttepyttelite, och så ska jag piffa upp mig själv med rosa pumps och massa accesoarer.
jag kommer bli så fin!
nej nu ska jag ta nånting att käka.
ha en bra lördag?


tänk om jag får en såndär liten sötnos. guuud va naize!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0