it´s friday!

hallåhallå! johanna och jag drog ut i gårkväll, och skulle träffa några, men det sket sig, så vi drog hem och myste galet, tjockade oss och kollade film. supermys.
vi somnade typ seent, och imorse sov vi lite länge. eller, låg iaf i sängen länge. haha.
sen gick vi upp, fixade oss och rummet, och sen drog hon hem och jag till doktorn.
skulle få en spruta i mitt ärr, så att det försvinner, men hon hade inte grejerna där, så vi får vänta till femte juni. fuck.
ska typ dra ut med johanna ikväll hoppas jag, vi vill göra nåt.
så, om nån vet nån fest eller bah vill träffas, ring eller smsa, 0707616152.
men nu måste jag fan duscha tror jag.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0