jag är happy babes!

tjeeeeeeena människor! sitter i skolan nu, och vi har ju som sagt uppsamlingsdag, och det är typ bra. för då får man jobba med sånt man ligger efter med och ja, haha de är endel för mig. men jag hade so halva förmiddagen typ, sen hade jag matte nationella, muntliga, och det ja, gick ju som det gick. menmen.... sen vare lunch, potatis och biffar, men som endel av er redan vet så haaatar jag potatis, så åt bara lite biffar. sen nu har vi so igen, och jag ska skriva en historiauppsats om sverige under andra världskriget, för att inte sänka mitt vg i historia, så.. ja jag borde ju faktiskt jobba på nu. men jag ska, snart. efter skolan ska jag och johanna och mickis åka hem till mig och baka kladdkaka. mihi, fett med gott. det är vi värda efter idag, faktiskt, tycker jag. och vi slutar klockan två, fett med sköööönt. det gör vi liksom aldrig. slutar typ alltid vid tre, så det blir naize att sluta lite tidigt för en gångs skull. jag är fett happy idag, om alla ville veta. hihi, värstavärsta glad asså, seriöst. gud, det här är typ en bra dag iaf. men en sak är väldigt tråkigt, att nathalie älskling fick åka till sjukan idag, för att hon fick något krampanfall igen. stackars liten. hoppas det inte va allvarligt. men nu måste jag faktiskt försöka jobba lite. eller bara prata med johanna, det funkar också (a) puss på kinden!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0