jag vill ha sommarlov nu!

jävla fucking fittväder! jag vill ha sommarsommarsommar!
det skulle inte förvåna mig det minsta lite lilla pytteytte, om det regnade på balen. jag döööör då, seriöst.
då kommer ju allt bli förstört.
man står ju och minglar lite utanför och så liksom. kul om det regnar då.
okej, då får vi väl antagligen stå inne, men liksom tänk om vi fixar värsta snygga balla bilen och anländer i, så bah står alla inne och inte ser det. haha värsta fail jue.
nej, det ska vara soooool!
det är bara 17 dagar kvar tills vi slutar. jag fattar det nästan inte, att det är så kort kvar.
iih! då är fan hela jävla grundskolan slut.
då har jag klarat det. ååh gud vad jag längtar.
sen slippa alla fittmänniskor i skolan, och alla äckliga lokaler, och alla jobbiga lärare.
slut på gnällinlägg.
jag mår toppen. haha, vi kan ju låtsas iaf.
jag har inte kommit långt med so:n säger jag bara, det är så himla svårt.
men, jag ska klara det. idag imorn eller tisdag kanske, nångång bara.
nu orkar jag inte skriva någe mer.

ha en fortsatt trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0