kortisvecka again!

goderdag! skoldagen var helt okej, rätt skön faktiskt. eller, väldigt skön om man tänker efter.
haha började med att jag kom försent, för när jag och mickis satt och snacka för fullt på bussen så glömde vi titta om någon hade tryckt, och de hade ingen, så vi åkte för långt, haha och fick ta bussen back sen. men den kom typ snabbt så blev inte så mkt försenad.
de va so då, men kunde inte jobba så mkt, för internet va efterblivet.
efter det vare gympa, och då körde vi nån slags baseball, och hahaha, jag är säääämst. asså gud, jag träffade inte bollen en enda gång! gud asså. menmen, har ju iaf mvg, och de är de viktigaste (a)
lunch efter gympan, och då vare chickenbits, riktigt länge sen, riktigt yummie.
jag sara och johanna satt och snacka om allt och inget, typ sommaren, gymnasiet, och lite sånt.
haha, trevligt trevligt.
på rasten låg vi ute och solade på pingisborden, och blev då lite försenade till biologin.
där vare bah redovisningar att titta på, och jag och johanna satt och smsa, haha, hon satt bakom mig så vi kunde inte snacka jue.
sista lektionen var språkval, och då vare bah ett litet läxförhör som jag tror gick bra, och sen gjorde vi en stencil.
easy.
nu måste jag plugga.

hejsvejs lingonfejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0