lördag söndag

hej sötnosar! sitter här och försöker plugga, men hittar ingenting ffs. ååh, blir så sur.
jävla fitthistoriauppsats asså. jag hatar skolan.
tack gode gud att det snart är slut!
iaf, om lördagen:
vi drog till linnéa, och ja, det hände inte så mycket där, och ja ville träffa gustaf, och han ville att vi skulle komma till sumpan, så vi, alltså jag och johanna, drog dit med elin, som skulle träffa pontus.
vi drog hem till en kille som heter rasmus, och typ satt där och kolla på tv bara.
haha, ja försökte spela lite cs, men ja dog ju bah.
ja juste, ja och johanna fick egentligen inte åka till sumpan eftersom klockan va tio då, så vi låtsades att vi åkte till huddinge, men sen skulle mamma hämta oss där och de, och vi va fortfarande i stan, så det blev massa problem och jag va tvungen att berätta att vi hade åkt ändå, och hon blev fett sur.
inte bra. och ja bah till henne i telefon: men jag är käääääär *gråta lite nästan*
hahahah, hon måste trott att jag va packad!
menmen, johanna skulle slagga hos mig, men de fick hon inte, för vi hade ljugit och shit, så ja åkte hem och sov typ direkt.
idag har ja bah försökt plugga, men jag kommer typ ingen vart. asså internet suger, asså man hittar fan ingen fakta jue.
men nu måste ja faktiskt försöka fortsätta.
skriver senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0