lovley!

nu är allt plugg, och hela mitt rum klart! såååååååå skönt.
och nej, jag har inte gjort om, jag har bara storstädat, överallt, helt jättenoga, och det blev superfint.
det luktar till och med gott, fast de är bara för att jag spruta massa parfym. haha.
men, jag ska bara torka golvet nu, och sen äre totaly klart. och min garderob, så fint det är.
men jag dampar på en liten unge som är ute på baksidan och skriker som fan, hela tiden. ååh, får ju tinitus!
nejnej, inget negativt här inte.
allt är toppen.
jag är happy.
jag mår bra.
jag mår bäst helt enkelt.
så naize.
jag kom på att jag ska faktiskt bädda rent sängen också, så blire exktra mysigt ikväll när jag ska sova.
lovelove!<3


Kommentarer
Postat av: stephanie

thanks:D

2009-05-28 @ 21:09:14
URL: http://ohstefanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0