måååååndagen

jag läste precis johannas blogg, och kom på att jag glömde skriva om igår, så tänkte göra det lite kortfattat nu. skoldagen va sjukt sämst, vi va på asdåligt humör och shit, och allt blev typ fel kändes det som. men sen fick vi sluta tidigare, och då blev vi happy, så vi åkte hem till varochen, och jag städade lite och sen kom johanna, och vi åkte till alby, och blev upplockade av min mamma, och så åkte vi till södertälje, och där typ fixa vi studentskylt till min syster och så. sen åkte jag och johanna till stan, köpte lite gott att äta på tåget (a) hihi. sen när vi kom dit kolla vi runt lite och så, sen gick vi och käka i kungshallarna, men ingen va typ hungrig så vi åt fett lite, och jag började må värsta illa sen och fick fett ont i huvudet. sen åkte vi till medborgarplatsen där vi skulle möta några från klassen och några andra, men det var bara sara där, som hade stått där i en timme. hahaha. iaf, jag ringde fille och frågade vart vi skulle, och sen fick jag snacka med micke, och han stressade oss somfan, och mitt paraply blev sådär ut och in ni vet. haha, det va lite kul. sen kom vi iaf fram, och fick popcorn och så, och sen fick vi gå in. dendär stan-upen va sjukt kul. hahah och när en kille skulle härma oss svenska tjejer när vi går så vare exakt som sara går. hahahahaha asså jag skojar inte, exakt. fyfan va roligt, jag och johanna panikgarvade. gud så kul. men nu ska vi 'packa ihop' som peter säger, alltså vi slutar. skööööönt. hejdå!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahahah xD

2009-05-19 @ 14:15:05
URL: http://playmydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0