prooooooov

hej raringar!

idag vare nationella prov i matte direkt på morgonen, och det gick sådääär, va typ fett svårt tycker jag, och många andra.
vi fick sitta i 100 minuter, så vi missade två lektioner, och sen hade vi en fett kort biologilektion. sen vare lunch, så jag och johanna åt lite snabbt, och sen åkte vi till tumba och köpte lite gottigotti.
sen drog vi tillbaka, och hade engelska och musik.
efter skolan gick jag med johanna hem, och vi mös framför tv:n med massa godsaker hela eftermiddagen.
sen kom hennes mamma och pappa hem med donken till oss, så det blev fett mkt onyttigt idag. haha.
men sen gick vi faktiskt ut med emelie och hennes hund på en promenad, i regnet. mysigt.
jag drog hem vid typ halv nio, och så har jag bah duschat och druckit te, och snackat med älsklings - sofia, som va fett länge sen! herregud, dåligt av oss. glöm aldrig att du är bäst gumman!
nej nu måste jag nog sova lite.

xoxo / caroline


jag vill ha sommar nununu!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åhh, neger!!! :)

2009-05-10 @ 22:47:59
URL: http://nathaliiies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0