rätt åt dig malena!

jag missade ju hela eurovision song contest igår, eftersom att jag var ute hela kvällen, men man har ju hört.
sverige på 21:a plats. jag säger bara: hahaha.
asså, det är både trist och pinsamt att vi alltid kommer så jäääävla dåligt, men seriöst, i år vare fan nästan lite skönt, rätt åt henne plus alla som trodde att det skulle gå så jävla bra för henne.
asså, om man skickar vidare en jävla operalåt, ja då får man faktiskt skylla sig själv.
alltså, det är inte många som gillar opera, och de visste väl typ alla.
hur många här gillar opera?
jag säger iaf: nejnejnej till opera, och det verkar ju hela europa också ha gjort.
ta med abba eller carola igen säger jag bara, för det är det enda som verkar vara bra från sveriges håll.
allt för mig!


usch asså, versen är ju inte ens bra liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0