so.lektion

hihi, sitter i skolan idag igen och skriver. gissa vad jag har för lektion... so ofc. slutar efter dehär iaf, fett skönt. skoldagen har vart rätt chill iaf. syslöjd först, och blev klar med min kjol. blev faktiskt väldans nöjd, för den blev übersöt. sen hade vi biologi, fast då gjorde vi nationella, labbdelen i fysik. fett lätt va den iaf. sen vare lurre, typ pastasallad, asså man fick blanda själv, så fanns de salladskyckling, yummie va gott de va. sen drog killarna och köpte godis åt oss... så naize. hehe, snälla är dom. spanska, och de va typ chill, gjorde bah nån stencil som va rätt lätt. nu har jag only bloggat och smsat denna lektion. elller försökte leta lite fakta, men hittar ju förfan naaada. pussar!<3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Carro snälla gå in här och rösta på vår blogg?

skriv bara "jag röstar på TheFanpire"

vi leder nästan,vi vill bli veckans blogg :)



http://twilighters.blogg.se/2009/may/veckans-blogg-rostning.html#comment



och om du pallar,skulle det vara as gulligt om du tipsa om detta på din blogg oxå,thihi <3

2009-05-20 @ 17:35:15
URL: http://thefanpire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0