toppenhelg med toppenväder!

hej sötnosar!

har varit lite dålig på att skriva nu under helgen, men har haft så mycket annat för mig.
i fredags tog ju syster studenten, och fyfan va kul det va.
haha hade snyggaste skyltarna, horn man blåser i och allting, och jag och kusin sofia va sjukt taggade, och bah skrek och shit. haha grymt roligt, och är riktigt glad för systers skull. fatta vad skönt.
när syster åkte iväg på flaket så åkte vi hem, men jag moster och fia tog ett varv runt tumba och skrev och tjoade till alla flak med studenter på. haha så sköna är vi!
sen åkte vi hem helt och hållet, och då började gästerna droppa in.
god mat och tralalala, inte mycket mer med det.
angelica kom hem, hon öppnade presenter och sånt, och ja...
sen fixade jag och fia oss, och sen kom alla brudar, alltså natta, gubbi, johanna, ellinor, sofia & emma.
dom käkade tårta, och jag och fia gick en runda med tarzan.
sen drog vi alla brudar hem till johanna, och käkade och hade sjukt skoj.
vi tältade på natten, och de va supermysigt, men kallt.
på kvällen va erik där också förresten.
på morgonen vaknade vi typ sent, och då va typ alla brudar uppe och sprang runt i bikini.
jag dog av värme, för jag låg i min sovsäck, med en filt runt mig, med mjukisbrallor och tjocktröja. haha fyfan va varmt.
fia och jag drog hem till mig typ direkt, och käkade lite brunch, och fixade oss, sen åkte vi en snabbis till mormor, innan vi fortsatte till stan.
där fikade vi, strosade runt och käkade glass i solen.
supermysigt säger jag bara!
vi åkte hem till fia runt fyra, och badade i hennes pool, första doppet.
så skönt, men så kallt.
hihi roligt vare också, vi va helt knäppa... som vanligt.
vi filmade hela badet, så video kommer nog nångång.
sen solade vi, och sen gjorde vi en vääääldigt knäpp sak, som antagligen kommer hamna rätt så högt upp på min 'sjuka-saker-jag-har -gjort lista' haha, vi åkte moppe i endast bikini runt i vega. haha så sexiga.
asså vi är verkligen roliga.
sen drog vi hem, drog på oss en varsin klänning och gick ut med tarzan. faaast, vi lekte mest i parken. hihi, kulkul.
sen blev det dinner, och sen duschade vi och fixade oss för att dra till elin.
vi kom dit vid typ nio, och där vare lite segt i början, men sen drog vi till rissne på fest, men det vart lite strul med han som hade festen, så vi pallade inte stanna.
vi drog hem till elin, och där började våran feeeeeeest!
hah riktigt kul hade vi.
jag och jessica drog ut typ vid tre och mötte några killar som kom dit, haha fan va vi garvade.
och sen kom johan och felix, och det va lite mysipys.
vi hade iaf grymt kul.
vid klockan sex drog jag och fia ut och hoppa studsmatta.
sen däckade jag typ vid halv sju bredvid felix i elins säng.
sov inte gott kan jag säga, och var dööööd imorse.
så idag har vi bara städat hos henne, och typ sovit liksom.
och solat lite.

nuuuuu smsar jag med gustaf, och ska typ hämta cola nu, är fett med sugen.
jag hoppas att ni också haft en trevlig helg.
puss

bilder kommer....!


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hihi tack :)

2009-05-31 @ 21:40:37
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0