tränatränatränaträna bort allt tjocka fett

jag börjar med att säga här att gå in på denhär sidan och rösta på bästa twilightbloggen typ, alltså thefanpire.blogg.se.
den is the shit.
men gör det hörrni, för mina friends skull jue, och den är faktiskt bra.
sååå, gör det nu!
tack!

ja, har egentligen inte mycket mer roligt att säga.
när jag kom hem va jag blöt och kall, så bytte till mjukiskläder och la mig i sängen och kolla tv, och sen somnade jag lite, men de gör ju inget, eftersom ikväll behöver jag ju inte somna tidigt. fett sköööönt!
efter middagen som blir snart, så ska jag och johanna till gymmet och träna, och sola.
gud så duktiga vi är.
vi skulle egentligen först bah sola, men sen tänkte vi att vi kan träna också jue, och belöna oss med lite solning sen.
gud så smart!
men jag skriver nog ikväll.
have a good time sålänge!<3



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Taack carro <3

2009-05-21 @ 15:11:57
URL: http://thefanpire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0