kom tillbaka hår!

tänkte bara slänga in lite fort att nu blire sleepytajm for mee. ni vet, det är därför jag är så jävla snygg, för jag får min skönhetssömn varje natt. nääästan iaf. som idag, jag blev ju käääär i mig själv liksom. herremingud så söt jag va.
right johannapanna?!
imorn blire mrs tanddoktor, och usch och fy asså. i hate them. hoppas jag får en snäll och bra denhär gången, fick ju dendär läskiga tanten sist, och hon va ju apdålig, så inte konstigt att rälsen gick sönder och tågen blev försenade.
haha, nu va jag allt lite rolig vah?! ja, poooojsken i min klass brukar driva om det, och låta som ett tåg och lite sånt. hihi buspojkar.
japp, jag är på toppenhumör, och vet egentligen inte varför, men det spelar ju ingen roll.
i love my life!
men ja, nu ska jag stänga av min lilla dator, och borsta gaddarna, tvätta facet, sätta på mig nattipyjamas, och mysa galet i min säng, med lite simpson på tv:n kanske. hihi, me like. eller sex & the city, vi får se.
pussar x tuuuuuuuuusen

 
titta hur mycket jag klippte av. varför stoppade ingen mig :'(

Kommentarer
Postat av: Johanna

du är alltid världens sötaste gumman :D<3

2009-05-07 @ 17:21:43
URL: http://jfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0