it´s all about me!


 sov gott efter detta folks...


Vad blir ditt namn baklänges?
eniloraC
Har du gjort en snöängel i år?
ja, massor
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
haha ingen aning faktiskt.
Har en dröm gått i uppfyllelse?
jadå
Tycker du att sengångare är söta?
haha, asså, ja vet inte hur dom ser ut...
Har du någon gång testat karate?
nej
Första sporten du gick på?
dans ofc <3
Minimorötter eller pommes frites?
haha pommes såklart
Vad längtar du mest till just nu?
sommarlovet. och imorn, för då får jag träffa fia älskling
Hur gammal har du tänkt bli?
gammal
Har du haft vattkoppor?
ja, som liten
Vad drömde du inatt?
att jag var hemma hos johanna stahl med fia och dom, så somnade jag där, och sen skulle vi ut mitt i natten, och jag typ gick i sömnen. och sen på dagen skulle jag och johanna franzén till lida med klassen, och man skulle vara där senast halv nio, på kvällen haha, fast jag missade två bussar, och johanna blev jättearg för hon ville verkligen till lida.
thats all i remember!
Vilken tv-serie är bäst?
TopModel & SATC
Vad åt du senast?
Glass
Höga eller låga strumpor?
inga just nu, men jag föredrar låga
Vad är du mest rädd för i hela världen?
att förlora mina nära och kära, och typ våldtäktsmän, mördare och att se ett spöke,
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
ja, oftast.
Vad har du för färg på ditt påslakan?
rosa och vitt
Bikini eller baddräkt?
bikini
Snyggaste läraren?
,ööh, ingen typ. alla är typ fula och gamla. eller isf äre väl roger
Är du mörkrädd?
ja, om jag är ensam.
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
haha typ alltid
Riktig gran eller plastgran?

riktig, mkt mer julstämmning.
Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt
Godaste drickan till frukosten?
oboy eller te
Vill du bli president?
haha nej, skulle inte fatta vad jag skulle göra
Har du spelat tjej i en teater?
japp
Duscha eller bada?
beror på
Har du gråtit i skolan nån gång?
ja, när jag var liten.
Hur tar du dig till jobbet?
har inget jobb

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Ja har jag säkert gjort
Sjunger du på toa?

Nej, bara i duschen
Vilken färg har din jacka?
haha vilken?

Använder du långkallingar?

bara när jag åker skidor
Är du höjdrädd?
haha ibland.
Vilket land vill du åka till?
många, men mest usa och australien
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
haha seth cohen i oc
Vad ska du göra NU?
fortsätta svara
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
haha ibland.
Har du sett din bästa vän gråta?
såklart jag har.
Vilka vitaminer åt du när du va liten?
haha ööh ja vet inte
Vad åt du senast?
glass fortfarande
Har du fått någon komplimang idag?
ja
Har du varit med i en rättegång?
nej, tack och lov
Är du polare med grannarna?
såklart. mikaela är min bästa barndomsvän, och jag är tydligen matildas bästavän, så klart jag är ;)
Vilka språk talar din mamma?
haha ehm, svenska, engelska, typ...
Vilka länder har du bott i?
Sweden
Senaste piercingen?
naveln
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
typ, igår
Gay?
nej, killar för min del ;) för sofia, du är ju faktiskt min boyfriend <3
Har du däckat/spytt för att du druckit?
inte vad jag vet. haha nej men nejdå
Har du äggat ngn?
nej, jag är snäll (a)
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
nej
Suger det här?
nej, har ändå tråkigt.
Har du varit på stranden?
såklart jag har, men inte dehär året tyvärr. men om typ två veckor och en dag har jag varit de. iih!
Har du haft en stalker?
nej, tack och lov
Minns du din/dina musiklärares namn?
såklart
Hur bra är din syn?
skitbra
Har du varit på ett party?
ja såklart
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
hahaha, skulle inte tro det va.
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
kul för dig typ
Har du varit utomlands?
klart jag har
Har du sett din bästa vän naken?
haha om jag har.
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
vet inte
Var är dina syskon just nu?
i deras rum...
Vad var den senaste drömmen du minns?
den jag drömde inatt
Vilken tid gick du upp i morse?

typ halv tio
Vad ska du göra i helgen?
ha kul
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
in your dreams darling.<33
När va du riktigt sjuk senast?
typ aslänge sen.
Vem är den senaste kändisen du tog på?
hhm, vet faktiskt inte.
Vad finns i din bakficka?
har ingen just nu
Har du färglinser?
Nej
Vad gjorde du kl 2 inatt?
pluggade
Vad är det första du gör på morgonen?
Trycker på "snooze"-knappen på mobilen
Vad ska du göra efter det här?
kolla oc och sova.


Kommentarer
Postat av: sofia

hahah ja och du är min girlfriend honeeey<3

2009-05-31 @ 18:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0