världens bästa comeback

trettiosex jävla dagar kvar! fatta vad lite! snart äre sommarlov.
jag mååååååste satsa som fan på skolan nu, seriöst. jag har inte ens valt gymnasium klart, men jag tror faktiskt det blir sjödal, för har hört från väldigt många nu att det är fett bra, och det är närmare än kunskap liksom.
men vi får se.
och min mobil är fortfarande på lagning, så har en ful liten rosa dålig sak. ååh, jag hatar det. jag vill ha min, eller en ny!
asså jag och johanna har typ fett sämsta perioden i våra liv nu, fyfan asså.
så, kanske blir lite dåligt med bloggande, och lite tråkiga negativa inlägg, men jag hoppas ni står ut ett tag isf.
nej, jag ska försöka vara posetiv här på bloggen, liksom vem vill läsa massa gnäll bara.
allt är toppen, det är snart sommar ffs!
jag längtar som in i helvete. och vetni en sak, att... BRITNEY SPEARS kommer hit, till sverige, stockholm, globen.
nångång. fyfan va najs. jag och sofia ska gå, de är ju förfan tradition att gå när hon är här. guuuuud vad jag längtar.
någon mer som ska gå?
gud nu blev jag fett lycklig.
kärlek till alla!



fan vilken comeback hon gjorde asså. idol när jag va liten, och hon har fan blivit det igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0