091112

hallå där ute. dagen har inte vart så värst najs alltså. vaknade imorse och va sjukt trött, hade ont i benen och huvudet. gick upp iaf, lite för sent, så fick stressa. kom till skolan och började med matteprov där jag inte kunde ett piss. seriöst, inte en enda fråga typ. chansade på alla. men alla sög typ så... haha.
sen hade vi engelska, inte så speciellt, och sist historia. tråååååk.
hade så jävla ont i mina ben idag så jag kunde varken stå eller sitta still. strålningar från höfterna och neråt. inte najs nånstans!!!!! käkade lurre med johannis, broccoligratäng. skooooja, vi åt klart inte det. verkar ju verkligen inte gott så vi käkade fil och pratade. 3 veckor kvar till min födelsedag om någon bryr sig :))))
sen drog jag hem. mötte agnes i centrum. haha hon måste seriöst vara den skönaste gladaste och härligaste människa jag känner. faktiskt. så jävla underbar. hon berättar alltid massa knäppa saker hon vart med om, hon är alltid så klockren. haha hon får mig alltid att garva. tråkigt att vi inte ses så ofta :(((
nu sitter jag och kollar på extreme home makeover och bölar lite. alltid så saaaaad juuuh!
har dans sen, men vi får se hur det går med mina ben och min arm alltså. ska iaf dit och titta.


Kommentarer
Postat av: Tompa

mmhh va sexig du är! jag längtar tills du ska komma och spinna med mig ;) så kan vi svettas lite! åh jag blir kåt bara jag tänker på det!<3333333333

2009-11-12 @ 19:55:38
URL: http://jfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0