buhu

JAG HAR OCKSÅ BLIVIT ALLERGISK!

ja, tyvärr äre ju så att min syster är dödsallergisk mot jordnötter, hon tål dom verkligen inte!!!!! hon kan bli sjuk och nån har käkat det och kommer hem och andas på henne typ. iaf, jag har alltid varit litelitelite smått allergisk mot endel nötter, som mandlar, det kliar galet i min hals, men inget annat händer, och jordnötter har också kunnat klia lite ibland! men så idag, hos mickis, så tog jag en godis som bestod av en jordnöt, typ choklad runt och sen vare färg, som typ en m&m ni vet?!?!? iaf, det började störtklia på mina läppar och tunga, och jag drack, men det hjälpte inte, och så började det klia på bröstkorgen, jag fick sen lite tungt att andas (inte mkt) och började hosta supermkt. tillslut gick det ju över som tur va, men läskigt vare. nu har min mamma förbjudit mig att äta jordnötter.... jag är antagligen också allergisk. inte najs! det kliar även i mina öron nu, och typ... käkbenen och upp mot öronen, eller vad man ska säga. men jaja, det var allt jag ville säga :))))
intresseklubben antecknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0