daaaaaaamp!

nu fick jag plötsligt superduperont i magen :((( tycker så synd om mig just nu. johan är ledsen på mig, och jag har ont i magen och i armen, och jag har inga pengar, och jag vill sova, och jag har massa plugg, och jag har prov imorn och jag fattar ingenting av denhär jäva cepematten, och jag.... ja vet inte. jag vill ha fucking sommarlov. seriöst, hatar skolan. jag döööör. allt suger. haha nej, nu ska jag inte vara sån!!!!! men jag vill bah lägga mig under mitt täcke och värma mig, men går inte, för jag måste plugga :(((( ååh jag är så sääääämst!
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Johanna

neeeeh, du är bästa ever gumman! om matten får dig att tänka sådär så slår jag sönder din lärare!!!! OKEJ!?!?!?! <333333333333333

(typ hej bomb med kommentarer på diiig)

2009-11-12 @ 20:00:47
URL: http://jfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0