DÖÖÖÖTTTT

faaaahn va segt allt ska vara! hittar inget att göra. sitter här i min rosa mjukisdress och rufsigt blött hår och inget smink, och hittar inget skoj att göra :(((( jesper är lite seeeeg på sms, inget har/hittar fest, och alla andra typ har andra saker att göra så dom inte kan ses :(((( johannniiiiiiiss, varför skaru ha gäster fööörr?!?!?!?!?!
är asssstaggad på typ vad som helst alltså. myskväll, fekke eller bah hänga ute med lite folk. care vare är, bara nååååånting. pallar inte sitta hemma med familj allså -.-
nu ska jag nog fixa till mig, även om jag kanske inte hittar på nåt..... det är alltid kul att fixa sig och vara lite fin :)))) xoxo / COOOOOOOOLA CARRO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0