gal1

coolare utan hälsningsfras, så jag gör ingen nu :))))) coolt vah?!
dansen va toppenkul (Y) jag och sanna lärde ut vår diagonal till alla, som va den fett finaste. grymt!
sen dansade vi gal1 och det var urkul.
tog tåget mot s-tälje, men hoppade av i huddinge. och nu tänker ni: vafan gjorde hon där?!??!?! hon bor ju i fett coooola tumba.....
och då ska jag berätta för er att min mormor som är i spanien för tillfället bor där, och min pappa och syster och bror va där, för dom tvättade i hennes tvättstuga, haha asssssmartaste (Y) iaf, så då drog jag dit så köpte vi donken och käkade, kollade paradise hotel och sen drog hem.
jag fick fett med magvärk och det är inte naize nånstans, så nu ligger jag under täcket och bloggar. supermysi liksom! testa ni med. om ni har en bärbar alltså. jag kände att det inte var så skönt att stoppa hela stationära datorn under täcket och skärmen kunde inte balansera så bra, och musen var svår att röra i sängen (datamusen, inget annat!!!!!!!!) så jag rekomenderar en bärbar om ni vill pröva.
har iaf precis skickat in min ansökan till biggest looser nu. kände att det var dags eftersom mina nyttighetsgrejer inte funkar. klarar mig inte utan mat och godis <333333333333333333333333
så det blir awesome om jag kommer med :)))))))
men nu ska jag nog titta på nån grym rulle. vi hörs maybe later aligator! P & K:isar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0