galen helg!

hemmaaaa, efter massa mysiga dagar galna kvällar och knaziga nätter hos sofia! helgen har vart lovley alltså. skojar inte. detta har gjort mitt lov sååå värt asså! :))))
igår efter mitt inlägg så fortsatte vi titta på teve tills vi upptäckte att klockan va lite för mkt, så vi skyndade oss in i duschen. sen började vi klä på oss och sminka oss, och så gick vi och mötte upp dennis vid bussen.
vi fixade klart oss, och sen kom emma och sofia :)))) efter typ en timme, haha, kom massa annat folk. asssnaize folk vare såklart. vi chillade, och jag körde en lek med massa killar, och tyyyp... aah, haha dom va lite orättvisa mot mig säger jag bah :(((( men de va iaf kul.
sen hade jag lite mysi, sen blev det lite panik, sen va jag lite sur, sen hade jag lite mysi igen, sen hade vi det gaaaaaalet resten av kvällen.
alla drog hem utom jag dennis sonny och artur, och fia såklart, haha.
så runt två på natten lagade vi makaroner och köttbullar, fetti gott juuuh.
sen spelade jag och sonny tevespel, och sen hoppade alla i säng typ.
måste bah påpeka att det inte är najs att ligga i en vattensäng med två killar som rör sig fett mkt, för det guppar ju as hell. (haha misstolka inte på nåt sätt....?!?!?!?) men ah, somnade, och blev väckt nio imorse av artur och sonny eftersom dom skulle hem tyyp då. jag började städa, och sen gick ja och la mig igen, och vaknade runt ett/två. sen kom även fia och dennis ner och vi städade klar typ.
kollade teve heeela dagen, sen drog jag och fia till donken på moppe och köpte hem mat, och sen drog jag och dennis home tyyyyp.
så aah, de va jävligt najs. tummen upp för torsdag - söndag denhär veckan. we like it very mucho!
helgen får högsta betyg! heeeeeeejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0