goodie natt

sitter i sängen med datorn i knät och kollar på djävulen bär prada och dricker cola :)))
har precis pratat med jesper i t-fonen rätt länge. det är alltid lika trevligt. han är söt han!
imorn äre skola, och jag kommer typ ta självmord. nej inte riktigt, men nästan alltså. vill eller orkar verkligen inte. men ska nog ta och välja kläder tills imorn och sen hoppa i säng. det tycker jag låter som en toppenidé.
ingen aning om vad jag ska dressa upp mig med. huuua vad jag hatar att välja.
och mitt puder tog slut i helgen också :(((( inte kul någonstans. tummen ner för det.
haha måste bah berätta att igår innan jag skulle hoppa in i duschen hos fia så tänkte vi tona mitt hår bruuuunt, hihi. men jag var för tveksam och osäker så det blev inte så. men hade nog vart jävligt kul att se hur många som inte skulle känna igen mig först, eftersom att jag aldrig varit brunett. och vi funtade på hur många som skulle säga att jag och fia var sjuuuuukt jävla lika, eftersom att folk tycker vi är fett lika nu. men aaah, kanske händer nångång. men nu säger jag hejdå till bloggen. pussi!








mer bilder kommer då dom hamnat på fejjjan :)))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0