hejdå sverige, HELLO LONDON!

OOOOOOOH MYYYY GOOOOOOOOOOOOOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! har inte bloggat på heeeeela dagen. totaly gal1 juh. men som sagt, har haft fullt upp. mitt liv är stressigt, mitt schema tight, you know, höhö!
i varje fall, vaknade sent imorse eftersom jag somnade runt fem imorse (höhö knäppt det låter) aah, så stannade hemma från skolan och sov till halv elva. sen drog jag på mig mjukiskläder, sminkade mig lite halvt och drog till plugget. skrev rättskunskapsprovet som jag verkligen fasade över flera veckor innan, men tror det gick gal1 bra alltså :))))) kändes toppen. jag bara skrev och skrev, på alla frågor, och det kändes helt säkert rätt, men säkert assssfel :(((( men iaf, sen efter det strosade (haha vemfan säger strosade?) runt i huddinge c lite själv, och sen träffade jag mammis. vi åkte till coooola tumba och jag köpte ett par skor och strumpbyxor, och så va vi på banken. höhö jag kände mig sååååå vuxen när jag gick in på banken :)))) cooolt!
whaaaatevaaaaaaaaah, drog hem typ vääääldigt late från tumba, tryckte i mig en minipizza och bytte om fast as hell och sprang till the bus! meen, missade den of corse, hahahaha! inte kul! så fick vänta på nästa och kom lite sen till dansen, men det var chill. där vare asssskoj. sen drog jag hem såklart, och käkade dinner, och nu har jag packat klart allt tills imorn. det är vääääähry goood, för jobbigt om jag inte skulle gjort det. är lite orolig dock att det kommer bli övervikt på vägen hem. då blir det big sadface on me alltså, och ett fult finger till ryanair. too bad for them! vi gillar dom inte. höhö, LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONDOOOOOOOOOOOOOON IMOOOOOOORN ALLLTSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOOOOOOOOOOOOOOOOOHUUUUUUUUUE! är så gal1 happy nu alltså. hihi, lyckorus i hela kroppen hela dagen. så skönt att provet gick bra, jag har inge mer plugg nu, dans är kul och ska till london imorn med världens bästa johannis! är inte livet för underbart?!?!?!?! jooooooooooooooo :))))))))))))))))) har duschat också och vi gillart! alltså inte najs att gå oduschad och skabb liksom, näääääe, ogilla! aja, crazy inlägg här allltså, men passar väl mig. jag är ju lite galen av mig. men varför vara normal?!?!?!?!? varför gå igenom livet obemärkt(?)!?!?!?!??! jajajaj, nu blire föööör långt här.
kanske hinner skriva imorn bitti, kanskekanskekanske. annars får ni har det för jävla tråkigt här hemma i fina sverige och sakna mig gal1 mkt. det är jätteviktigt. annars blir jag ledsen :|
och ah, nås nog inte på t-fonen. ni får gärna smsa men kommer nog inte svara tyvärr, för min mamma betalar räkningen och den är liiite för hög redan. förstår inte hur min syster kan smsa & ringa för trehundra kronor i månaden?!?!??!!??! :o ah och jag blev lite chockad idag när jag såg att jag smsat tretusen sms på 17 dagar!!!!!!!!!!!!!! liksom often!??!?!?!? (ja min mamma har tvingat mig att ställa om dendär smsräknaren på t-fonen varje månad så jag ska se hur mkt jag smsar, och fick t-fonen tredje november)
men whatevaaaah, careface liksom!
nu blire bums i säng och sova lite så jag orkar upp imorn. va bredda på HEEEEEEEEEEEEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ sms imorn, hihihi :))))) ja ni som finns på min t-fon alltså, ni andra får tråkigt nog klara er utan. miljarders pussis och kramis på er alla! håll tummarna att jag inte störtar!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0