helg!

hallå igen! va assssmys hos mickis. först drog vi ut och käkade lite kinamat, sen hyrde vi film, köpte godis och drog hem till henne och kolla skräckis och dooooog. så jävla scary. sen drog vi ut och hade lite kul, haha eller ah, vi va ju mest rädda sååå.... va ju inte kul heeeela tiden direkt. men ah. och igår dåra, drog jag till stan och mötte elin och fia. vi käkade på kungshallen, sen drog vi på bio och kollade saw 6. assssäcklig, men bra iaf :))) efter den så drog vi hem till fia dit dennis också kom. mös lite. sen tog jag och elin moppen till statoil och shoppade lite onyttigheter (a) hem igen och mysa galet. kom i säng rätt sent, men de va skönt. vaknade imorse så kollade jag och elin klart på en film vi somnat till och sen drog vi och dennis hem. inte mkt mer har häääänt.
nu ska jag kolla teve/film! pöööössssi!

ps. bilder från ikväll kommer nog, dock tog jag själv inga, så hänger på dom andra :)))) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0