idag är det tisdag

faaaaan va goodie middag man fick idag alltså, helt seriöst. kyckling i nån sås och ris, yummie :))))
mat är livet, och just nu är livet för underbart, hihi! vet faaan inte varför, känner mig bah allmänt chill och happy. låter det inte lovley?!!?!? paradise hotel är för övrigt mitt nya favoritprogram.
är sugen på ett skumbad, men så jobbigt att duscha efter när man har legat där och myst. och kom inte med några dåliga tips nu att man kan duscha innan, för då orkar man inte bada sen. då har man liksom tappat lusten, tyvärr ://// fick iaf veta idag att jag får checka in min väska när vi drar till london (vi flyger med ryanair så skulle egentligen bah ha handbagage) så nu kan jag ha en västa i storlek xxl. nej, nu ska vi inte överdriva, höhö. men kan ha en normal bra väska iaf, istället för såndär jobbigt liten som ingenting får plats i. plus, mer plats för shopping, hihi! men är fortfarande orolig för pengarna, vet inte hur mucho jag har.
men nu skriver jag bara för att jag inte har nåt annat att göra = ska sluta nu.
time to plugga allltså! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0